Tak jako série fotek promítaná v dřevěné krabičce s otvory i místní dědictví může být představeno z různých perspektiv.

Vzdělávací modul Digitální Storytelling Vám vysvětlí, jaké komunikační nástroje je dobré při prezentaci Podnikatelského záměru před potenciálními obchodními partnery, či investory použít.

V I. týdnu se zaměříme na "SLOVO", jakou má sílu, kdy a kde ho použít.

Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.

Název podkladu

Přepis videa ke

stažení

[txt]

  VIDEO ke stažení

[WMV]

Vyjádření informace ve formě psaného a mluveného slova (5:52 min)

Vzdělávací modul Pithingové metody S.T.R.O.N.G. Orena Klaffa Vám vysvětlí proč je důležité si definovat FRAME (úhel pohledu), na kterém postavíte komunikaci k zákazníkovi. Zároveň z tohoto úhlu pohledu budete přesvědčovat potenciálního investora o potenciálu vaší firmy;

V I. týdnu se zaměříme na typy "FRAMŮ", jakou mají sílu, kdy a kde je použít.

Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.

Název podkladu

Přepis videa ke

stažení

[txt]

  VIDEO ke stažení

[WMV]

Úvod do problematiky FRAMŮ (2:58 min)
Druhy FRAMŮ (5:06 min)
Sémiologie FRAMŮ (8:58 min)

ZADNA_KATEGORIE

Vyhledávání

Přihlášení čtenáře

E-mail:
Heslo:

Radek Novotný
a DigitalStoryTelling

Radek Novotný Radek Novotný je podnikatel, konzultant, vědec a školitel. Již 10 let pomáhá obcím a neziskovým organizacím i soukromým osobám prezentovat místní dědictví formou digitálních příběhů a videí na multimediálních zařízeních.

Radek Novotný
novotny@digitalstorytelling.cz