Vzdělávací modul Digitální Storytelling Vám vysvětlí, jaké komunikační nástroje je dobré při prezentaci Podnikatelského záměru před potenciálními obchodními partnery, či investory použít.
V I. týdnu se zaměříme na "SLOVO", jakou má sílu, kdy a kde ho použít.
Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.
Název podkladu |
Přepis videa ke stažení [txt] |
VIDEO ke stažení [WMV] |
Vyjádření informace ve formě psaného a mluveného slova (5:52 min) |
Vzdělávací modul Pithingové metody S.T.R.O.N.G. Orena Klaffa Vám vysvětlí proč je důležité si definovat FRAME (úhel pohledu), na kterém postavíte komunikaci k zákazníkovi. Zároveň z tohoto úhlu pohledu budete přesvědčovat potenciálního investora o potenciálu vaší firmy;
V I. týdnu se zaměříme na typy "FRAMŮ", jakou mají sílu, kdy a kde je použít.
Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.
Název podkladu |
Přepis videa ke stažení [txt] |
VIDEO ke stažení [WMV] |
Úvod do problematiky FRAMŮ (2:58 min) | ||
Druhy FRAMŮ (5:06 min) | ||
Sémiologie FRAMŮ (8:58 min) |
ZADNA_KATEGORIE